Blog > Komentarze do wpisu
By Felippo
Na weekend przyjechal do mnie przemily gosc - Filip. Przegonil mnie po Lwowie tak, ze do teraz bola mnie wszystkie miesnie... Zrobil tez mnostwo zdjec, wiec za jego zgoda niektore zamieszczam.
W nastepnym odcinku skansen.





http://welwowie.blox.pl/resource/3bluszcz.jpg

Taki mam plan, ze jak juz stanie plot, jak juz mieszkanie nam oddadza, jak juz ziemi nasypia, to... tez sobie puszcze bluszcze.



http://welwowie.blox.pl/resource/3cerkiew.jpg

Prawoslawna cerkiew (autokefaliczna tylko z nazwy) pw. sw. Piotra i Pawla.



http://welwowie.blox.pl/resource/3czeresnia.jpg

Czeresnia kwitnie absolutnie oblednie.

http://welwowie.blox.pl/resource/3doniczki.jpg

Filip mowi, ze rano doniczki beda jeszcze bardziej kolorowe.



http://welwowie.blox.pl/resource/3macdonalds.jpg

MakDonal'dz i coca-cola nie zrobily we Lwowie (a moze i na calej Ukrainie) takiej kariery, jak w innych czesciach swiata. To mile.



http://welwowie.blox.pl/resource/3matrioszki.jpg

Wypatroszylismy Juszczenke: alez ma w srodku kompanie!

http://welwowie.blox.pl/resource/3muzeum.jpg

Muzeum Sztuki - po prostu. Ale swiatlo fajne.



http://welwowie.blox.pl/resource/3okno.jpg

Okno. Absolutnie przesliczne zdjecia.



http://welwowie.blox.pl/resource/3ormainsk.jpg

Wychodzac z Katedry Ormianskiej taki widok ma sie po stronie lewej. Klasno...



http://welwowie.blox.pl/resource/3ormians.jpg

Tzw. podworko ormianskie.



http://welwowie.blox.pl/resource/3pisanka6.jpg

Juz po Wielkanocy (Wielykodniu - czemu w Polsce noc, a tu dzien?), ale wystawa pisanek nadal cieszy oko. Tu: jajo strusie. Wiedzieliscie, ze strus to taka ukrainska twaryna, nie?



http://welwowie.blox.pl/resource/3pisanki.jpg

Ach, ta rozmaitosc...



http://welwowie.blox.pl/resource/3podworko.jpg

Lwowskie podworka kryja wiele tajemnic. Na przyklad kolekcje gaci Pani Orysji...



http://welwowie.blox.pl/resource/3podworko2.jpg

Lub po prostu garaz.



http://welwowie.blox.pl/resource/3polskienapisy.jpg

Tak, sporo jest polskich pozostalosci we Lwowie. Niektorzy jedna zaprzeczaja historii. Taki prof. S. na przyklad... Kiedys o tym napisze.



http://welwowie.blox.pl/resource/3praha.jpg

Cafe Praha z profilu.



http://welwowie.blox.pl/resource/3rynek.jpg

Rynek. Ploszcza Rynok. Maslo maslane.



http://welwowie.blox.pl/resource/3spodnica.jpg

I wreszcie! Autorka we wlasnej osobie!



http://welwowie.blox.pl/resource/3swiatlo.jpg

Ladnie tu w sumie. Zwlaszcza w niedziele.



http://welwowie.blox.pl/resource/3uniwersytet.jpg

Tu studiuje. Nie, studiuje to zle slowo. Tu sie ucze. Tu podlegam tresurze. Tu oczy wybaluszam co rusz.



http://welwowie.blox.pl/resource/3uspienska.jpg

Alez kopula!



http://welwowie.blox.pl/resource/3wielfranko.jpg

Obiecany Welykyj Franko. Mnie przytlacza i przeraza.



poniedziałek, 23 kwietnia 2007, we-lwowie

Polecane wpisy

  • Zaległa odpowiedź

    Normal 0 21 MicrosoftInternetExplorer4 <!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:Georgia; panose-1:2 4 5 2 5 4 5 2 3 3; mso-

  • Drodzy czytelnicy,

    Bardzo mi milo, ze pamiętacie o moim blogu, choć tak dawno nie pojawiały się na nim nowe wpisy. Od początku nie ukrywałam, że blog jest relacją z semestralnego

  • Lwów i Kijów.

    Trwa rewolucja. Przychodzi faks z Moskwy: "Możemy uznać waszą rewolucję, ale musicie dać nam Kijów i Lwów. W sztabie Juszczenki chwilowa konsternacja. Jedn

Komentarze
Gość: jf, *.betanet.pl
2007/05/21 00:50:54
tam na zdjeciu to Palac Potockich (Muzeum Sztuki) to prawda ze to letnia rezydencja Juszczenki ?? Nie wiesz czy na politechnice maja cos takiego jak Izba Pamieci ?? I czy mieli by spis studentow z ich osiagnieciami z lat miedzywojennych ?